Инвентаризация

Инвентаризация е подходящо решение за Вас

Познато ли Ви е това?

  • Във Вашата организация има много компютри, телефони, принтери и всякаква друга техника
  • Налага Ви се на определен период всичко това да бъде инвентаризирано
  • Изразходвате огромен ресурс от време и средства за самата инвентаризация
  • Работния процес се прекъсва, което допълнително води след себе си до загуби
  • Често се допускат грешки, които усложняват процеса

Това е действителността в много организации, но не във всички! Организациите, които са съумели да модернизират процеса на инвентаризация и са го направили модерен и иновативен, не изпитват подобни затруднения.

Защо да изберете инвентаризацията?

Ползите от модернизирането на процеса по Инвентаризация са конкретни и измерими:

  • Драстично намаляване на времето за инвентаризация
  • Улесняване на процеса и елиминиране на грешките
  • Спестяване на финансов ресурс
  • Осигуряване на непрекъсваемост на работния процес
  • Намаляване на необходимия човешки ресурс
  • Следене на инциденти

От технологична страна Инвентаризацията може да бъде направена посредством два начина:
1) Технология базирана на Баркод четци:
Посредством тази технология всеки актив се маркира с бакод с уникален идентификационен номер.
2) Технология базирана на RFID тагове:
Посредством тази технология всеки актив се маркира с RFID таг.

WEB-базирана модулна платформа за инвентаризация и управление на активите

„WEB“ базираната платформа позволява лесното управление на активите, тяхното проследяване; въвеждане на нов актив и неговия ползвател; управление на администраторите и правата за достъп; история и характеристики на активите; тяхното точно местонахождение и състояние (дали не е имало инциденти с тях, претърпели ли са ремонт) и много други.

При нужда от промяна на местоположението на материалния актив от едно помещение в друго, в системата се подава заявка за преместване. Тази заявка трябва да бъде одобрена от оторизирано лице и при налично одобрение оборудването може да бъде преместено, като се променя и местоположението му в базата данни.

При наличие на материални активи за бракуване, от системата се извежда списък с предложение съдържащо активи за бракуване, като този списък съдържа маркираните „за брак” активи в процеса на инвентаризация.

Коя от двете технологии е по-добра: Баркод четци или RFID тагове?

„RFID“ таговете предоставят възможността за един напълно автоматизиран процес на инвентаризация. Всяко помещение е маркирано с таг, който носи информация за активите , които следва да бъдат намерени. Всеки материален актив в помещението също е маркиран с таг и при инвентаризация с мобилен четец се проверява наличността му. При липсващо оборудване, системата алармира и дава пълна информация за липсващия актив. Тук ключов е мобилния четец, като е напълно достатъчно само да влезете в помещението, без да доближавате четеца до всеки актив.

За разлика от този метод, при Бар кодовете Вие трябва да доближите четеца до самия баркод, за да може той да бъде разпознат.

Защо да изберете партньорството с LIREX?

Решението за инвентаризация може да бъде модифицирано според конкретните нужди на Вашата организация, като към него могат да бъдат добавени или премахнати различни функционалности.

В LIREX се стремим да Ви предложим само това, от което имате необходимост, без да плащате за функционалности, от които нямате нужда.

Индивидуалният подход гарантира качественото изпълнение.

ОСТАВЕТЕ НА НАС ОТГОВОРНОСТТА ЗА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ! СЛЕДВАЙТЕ ПРИОРИТЕТИТЕ СИ!
Свържете се с нас