Сервиз

Сервизната поддръжка на LIREX е подходящо решение за Вас, защото:

Вашите ИТ ресурси са разнообразни и изцяло съобразени със специфичните Ви нужди!
Такъв е и нашият подход при сервизните услуги – индивидуален, съобразен със специфичните нужди и уникалността на ИТ ресурсите на всяка организация.

Защо да изберете нашия сервиз?

LIREX има добре развита мрежа от центрове за навременна и компетентна сервизна помощ, които да осигурят работоспособността и непрекъсваемостта на бизнес процесите. Нашите сертифицирани екипи извършват голям набор от услуги, инсталират техника и осъществяват промени в конфигурацията на Вашата ИТ инфраструктура:

  • Гаранционно обслужване – според гаранционните условия и стандартите на фирмата производител
  • Извънгаранционно обслужване – конкурентни цени и максимално кратки срокове. Сервизните центрове разполагат със складови наличности на оригинални резервни части от производителите с които Лирекс Хай Тех е сервизен партньор
  • Допълнителна гаранция - удължаване на гаранционния срок от 1 до 3 години
  • Абонаментна поддръжка на информационни системи - условията зависят от конкретните потребности на Вашата компания
  • Услуги, свързани с поддръжката на Вашата ИТ техника – консултиране и инсталиране, както и разширяване и модернизиране на информационни системи

Защо да изберете партньорството с LIREX?

Ние сме сервизен партньор на организации – глобални лидери: Cisco, HP, Lenovo, Fijitsu, Samsung, Xerox, Brother.

Пoзвънете ни безплатно на тел.: 0800 20 199 (за чужбина +359 800 20 199) или се свържете се с нас по e-mail.
Свържете се с нас