Стажантска програма 2018

Всяка година в LIREX предоставяме възможността за начало на кариера в ИТ сферата на млади, прохождащи специалисти чрез собствена стажантска програма. Програмата дава възможност на завършващи или току що завършили студенти да практикуват своите теоретичните познания в реални условия, да се учат и да създадат контакти с вече доказани ИТ експерти, да стартират кариерата си в една от водещите български ИТ компании!

Ние предоставяме:

  • Разнообразни, предизвикателни и отговорни задачи
  • Отлична възможност за придобиване на практически познания
  • Обратна връзка и оценка на представянето
  • Възнаграждение за периода на стажа
  • Сертификат за успешно преминат курс на обучение
  • Предложение за работа в компанията за отлично представителите се стажанти

Стажантската програма в София

Тази година в София, търсим стажанти за следните позиции:

Администратор проекти

/в отдел Управление на проекти, с продължителност на стажа - 2 месеца, по 4, 6 или 8 часа на ден/

Профил на подходящата кандидатура за стажант:

  • Завършено висше образование или студент в 4–ти курс с техническа насоченост
  • Мотивация, инициативност, комуникативност и аналитично мислене
  • Умение за работа в екип и желание за обучение
  • Добро владеене на английски език

Младши специалист IBD

/в отдел Международно бизнес развитие, с продължителност на стажа 2 месеца по 4, 6 или 8 часа на ден/

Профил на подходящата кандидатура за стажант:

  • Завършено висше образование или студент в 4–ти курс с микс от техническо образование и бизнес/маркетинг познания; Подходящи специалности : „Индустриален мениджмънт”; „Мениджмънт и бизнес информационни системи”, „Стопанско управление”,  „Публична администрация”,  „Мениджмънт в електроенергетиката” и др.
  • Мотивация, инициативност, комуникативност и аналитично мислене
  • Умение за работа в екип и желание за обучение
  • Задължително владеене на английски език В1/В2

Оператор подпомагане на потребители (Helpdesk Specialist)

/в отдел Външни услуги, с продължителност на стажа 2 месеца, по 4 часа на ден/

Профил на стажанта:

  • Завършено висше образование или студент в 4–ти курс с техническа специалност и познания  в областта на персоналните компютри и Windows операционни системи
  • Мотивация, инициативност, комуникативност и аналитично мислене
  • Умение за работа в екип и желание за обучение
  • Добро владеене на английски език – В1

Инженер

/в отдел Технически услуги, с продължителност на стажа 3 месеца по 8 или 4 часа на ден/

  • Завършено висше образование или студенти в 4–ти курс с техническа специалност, като технически познания в мрежови технологии са предимство
  • Мотивация, инициативност, комуникативност и аналитично мислене
  • Умение за работа в екип и желание за обучение
  • Добро владеене на английски език – В1

Сервизен специалист

/в отдел Сервизен център, с продължителност на стажа 2 месеца по 8 или 4 часа на ден/

  • Студенти електротехническа специалност завършили минимум 3-ти курс.
  • Технически познания в областта на електрониката, персоналните компютри и Windows операционни системи.
  • Практически опит в схемотехниката, работа с поялник и измервателна апаратура.
  • Умения за работа с техническа документация включително на английски език.
  • Предимства : опит в инсталация и сервизиране на компютърни системи, шофьорски умения.

Стажантската програма във Варна

Офисът ни във Варна е вторият по големина офис на компанията. В него работят близо 100 човека, които са специализирани в ИТ Аутсорсинга. Тази година стажантската ни програма в морската столица отново ще бъде концентрирана в позициите Системен Администратор и Help Desk специалист.

Профил на идеалния кандидат стажант:

  • Завършено висше техническо образование или студент в 4–ти курс
  • Мотивация, инициативност, комуникативност и аналитично мислене
  • Умение за работа в екип и желание за обучение
  • Умения за работа с Microsoft Office
  • Добро владеене на английски език

Като част от нашата стажантска програма, кандидатите ще преминат 3 етапа.

Първият включва теоретична програма, по време на която ще им разкажем какво е ИТ Аутсорсинг,  какви са основните технологии, които използваме, както и какво всъщност ряботят системния администратор и Help Desk специалиста.

Следващият етап преминава като практическо въведение, което включва представяне на конкретна област на дейност и включва:

  • Предоставяне на техническата основа за съответната дейност
  • Разясняване на основни принципи
  • Задаване на конкретни задачи и казуси от ежедневната дейност
  • Преглед на резултатите и оценка

Стажантите, които преминат успешно програмата ще бъдат поканени на интервю за възможност за започване на работа в екипа.

Стажът е платен и продължава 1 месец, по 4 часа на ден.

Кандидатстване:

Ако предизвикахме интересът ти, изпрати ни CV със снимка и мотивационно писмо през формата по-долу. В полето с текст „Кандидатура за стажантска позиция….. (името на избраната позиция….., посочен в полето "Съобщение" по-долу.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Кандидатурите се разглеждат при стриктна конфиденциалност според ЗЗЛД.

ЗАЯВИ УЧАСТИЕ





*